Шановні клієнти, ми завжди намагаємося виконувати свою роботу якісно та доставляти тільки свіжі квіти найкращої якості та дарувати вашим близьким тільки позитивні емоції, однак якщо у вас сталася прикра ситуація і ви отримали квіти неналежної якості просимо повідомити нас про це, та ознайомитися з умовами повернення.
Якщо букет, композиція або кошик відрізняється від зображеного на сайті, це не є підставою для повернення/обміну, оскільки це ручна робота і флористи можуть не суттєво змінювати зовнішній вигляд у процесі виготовлення вашого замовлення зі збереженням всіх складових.
Умови та терміни повернення коштів:
1. Повернення здійснюється протягом 3-х робочих днів з моменту прийняття рішення про повернення.
1.1 При поверненні стягується комісія платіжної системи, яка сплачується за рахунок покупця.
1.2 Якщо повернення проводиться з наступних причин:
– одержувач відмовився від отримання букету;
– неможливо додзвонитися до одержувача і нема додаткових номерів;
– одержувач не в Ужгороді і він не може прийняти букет;
– замовник передумав дарувати букет;
У такому випадку буде утримана оплата послуг компанії, яка може складати від 10% від вартості замовлення, так і до 100% вартості замовлення. Сума повернення залежить від матеріальних витрат компанії.
У деяких випадках ми можемо залишити кошти на балансі клієнта для наступного замовлення, не стягуючи оплату послуг та комісії банку.
1.3 Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачене третім особам.
1.4 Повернення коштів здійснюється у випадку відсутності на складі обраних позицій квітів.
2. Порядок взаємодії Компанії із Замовником у разі виникнення скарги:
2.1. Замовник відправляє скаргу протягом 6 годин після отримання замовлення на номер телефону, який вказаний на нашому сайті, вказавши дані покупки/доставки. Замовлення, що містять ненормативну лексику, можуть розглядатися на розсуд Компанії.
2.2. Компанія повідомляє Замовника про отримання скарги протягом доби (24 години) або в понеділок, при її надходженні в вихідні. Після чого проводить внутрішній моніторинг ситуації протягом не більше, ніж 3 робочих днів, з моменту отримання скарги. Після проведення моніторингу компанія дає Замовнику відповідь на його претензію.
2.3. Скарги на якість і свіжість обов'язково повинні містити фотографії, зроблені не пізніше 3-х годин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва. Фотографії можна відправляти в телеграм на номеру телефону який вказаний на сайті.