EventFlora - квітковий онлайн магазин в Ужгороді, в наявності стильні букети та коробочки, гелієві кульки, цукерки, завжди якісний сервіс та надійна доставка.
ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Шановні клієнти, ми завжди намагаємося виконувати свою роботу якісно та доставляти тільки свіжі квіти найкращої якості та дарувати вашим близьким тільки позитивні емоції, однак якщо у вас сталася прикра ситуація і ви отримали квіти неналежної якості просимо повідомити нас про це, та ознайомитися з умовами повернення.

Якщо букет, композиція або кошик відрізняється від зображеного на сайті, це не є підставою для повернення/обміну, оскільки це ручна робота і флористи можуть не суттєво змінювати зовнішній вигляд у процесі виготовлення вашого замовлення зі збереженням всіх складових.

Умови та терміни повернення коштів:
1. Повернення здійснюється протягом 3-х робочих днів з моменту прийняття рішення про повернення.
1.1 При поверненні стягується комісія платіжної системи, яка сплачується за рахунок покупця.
1.2 Якщо повернення проводиться з наступних причин:
– одержувач відмовився від отримання букету;
– неможливо додзвонитися до одержувача і нема додаткових номерів;
– одержувач не в Ужгороді і він не може прийняти букет;
– замовник передумав дарувати букет;
У такому випадку буде утримана оплата послуг компанії, яка може складати від 10% від вартості замовлення, так і до 100% вартості замовлення. Сума повернення залежить від матеріальних витрат компанії.
У деяких випадках ми можемо залишити кошти на балансі клієнта для наступного замовлення, не стягуючи оплату послуг та комісії банку.
1.3 Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачене третім особам.
1.4 Повернення коштів здійснюється у випадку відсутності на складі обраних позицій квітів.

2. Порядок взаємодії Компанії із Замовником у разі виникнення скарги:
2.1. Замовник відправляє скаргу протягом 6 годин після отримання замовлення на номер телефону, який вказаний на нашому сайті, вказавши дані покупки/доставки. Замовлення, що містять ненормативну лексику, можуть розглядатися на розсуд Компанії.
2.2. Компанія повідомляє Замовника про отримання скарги протягом доби (24 години) або в понеділок, при її надходженні в вихідні. Після чого проводить внутрішній моніторинг ситуації протягом не більше, ніж 3 робочих днів, з моменту отримання скарги. Після проведення моніторингу компанія дає Замовнику відповідь на його претензію.
2.3. Скарги на якість і свіжість обов'язково повинні містити фотографії, зроблені не пізніше 3-х годин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва. Фотографії можна відправляти в телеграм на номеру телефону який вказаний на сайті.

Про нас

EventFlora - це можливість замовити доставку квітів, кульки та цукерки, не виходячи з дому або швидко та зручно привітати своїх рідних та близьких на відстані. В нашому онлайн магазині представлені стильні букети та композиції зроблені з любов'ю для наших клієнтів. Наші переваги - широкий асортимент, індивідуальний підхід, завжди свіжі квіти, а також швидка та надійна доставка квітів по Ужгороду та за його межами.
Доставка цветов Ужгород
Контакти
+38 066 197 97 95
info.eventflora@gmail.com
Графік роботи
Пн-Сб 9:00-19:00
Нд 10:00-14:00

Доставка
Доставка по місту в робочий час з 9:00-19:00 год - 100 грн, від 1800 грн - безкоштовна
Ранкова доставка з 7:30 - 9:00 та вечірня після 20:00 - 200 грн.
Самовивіз із центру міста пл. Корятовича

Оплата
Готівкою при отриманні
На картку monobank, ПриватБанк, PayPal, TransferGO, Western Union
Made on
Tilda